CHYBA: Platba neproběhla úspěšně

Mohli se stát tyto 2 věci:

1. Zrušili jste platbu

Zrušili jste svou objednávku a proces neproběhl správně. Svoji objednávku můžete zadat znovu zde:

Pokud by problémy přetrvávaly, prosím kontaktujte nás, abychom vše dali do pořádku (kontaktní údaje jsou na konci této stránky).

2. Platbu jste uhradili - úhradu vidíte ve vašem internetovém bankingu:

Vaša banka platbu dočasně zablokovala pro převod, který se uskuteční hned následujícíi pracovní den. Vy však platbu vidíte ve vašem internetovém bankingu jako zaplacenou.

Když nastal tento případ, tak vás chci ubezpečit, že všechno preběhlo v pořádku. Jen vaša banka neposílá úhrady okamžitě.

Jak postupovat v takovém případe?

Prosím, pošlete nám potvrzení o převodu na náš e-mail info@altezagroup.cz, aby jsme vaši platbu prověřili, že je všechno v pořádku.

Přeji vám úspěšný den 🙂

Štefan Kucharík

POTŘEBUJETE PORADIT?

Zavolejte nám, radi vám POMŮŽEME 🙂

AL-TEZA group
zákaznická podpora
Mobil: +420 603 366 336
E-mail: info@altezagroup.cz