Skvělý způsob, jak zajistit, aby lidé četli vaše věci.

Jak vytvořit zdarma články, zprávy a blogové příspěvky, které prodávají!

 

Než vám ukážu, jak prodávat váš obsah, pojďme si ukázat něco,

co vaše konkurence přehlíží. Dovolte mi, abych vám ukázal, jak psát váš obsah,

aby získal …

Pozornost vašich čtenářů!

Podívejte se nejprve na tuto stránku.

Ignorujte na minutku tento obsah a všimněte si, jak to „působí“ na vaše oči.

Říkáte si možná, že se to snadno čte.

Má to krátké věty. A nejlepší ze všeho …

Má krátké odstavce!

A to je opravdu důležité. Protože ať se nám to líbí nebo ne,

v dnešní rychlé době texty skenujeme. Když vaše oko poprvé

koukne na stránku, váš mozek říká: „Hele! Tohle je snadno čitelné!“

 

A mozek dá povel text dál prozkoumat.

Další skvělá věc, o tomto článku je, že vypráví vlastně dva příběhy najednou.

Jak?

Jednoduše.

 

Tento „obsah“ vypráví svůj vlastní příběh!

Vyzkoušejte si to.

Přejděte nahoru na začátek článku a jen si přečtěte podtitulky.

Můžete získat kompletní „obraz“ o tom, co všechno je ukryto za tímto obsahem. Skenujete jenom podtitulky, aniž byste skutečně četli text.

Tato technika se jmenuje „duální čtenářská cesta“. Tuto techniku jsem objevil na zahraničních webech (a ještě mnohem více) u Dana Kennedyho, který ji učí.

Důvod, proč je to důležité, je, že

Posouváme stránku a skenujeme ji ještě dříve, než náš mozek dá povel ke čtení!

A je to naprosto normální.

A co je hlavní věcí, která na nás vyskočí, když opticky skenujeme obsah?

Ano je to TITULEK nebo PODNADPIS. A ten rozhodne, jestli je to pro nás zajímavé.

Takže to, co se opravdu děje, je, že

Získáme pozornost a ta prodává!

Docela hračka, že?

Vidíte, jak snadné je to číst?

A pokud právě skenujete stránku, stále budete mít představu o tom, o čem to je.

A tady je další věc, o tomto článku.

Tento článek není opravdu o „psaní článků“.

Místo toho

Tento článek je opravdu o vás!

Konkrétněji jde o to, že ovlivňujete více lidí vytvářením obsahu, který lze snadno konzumovat.

Koneckonců, pokud ve skutečnosti lidi nečtou, co tam je, jak se mohou dozvědět o všech výhodách, které nabízíte?

Takže teď, když jsme je vtáhli do děje, aby četli, vám ukážu …

 

5 způsobů, jak ovlivnit své čtenáře a udělat více prodejů

  1. Ujistěte, že vše je o … ČTENÁŘI!
    I když chcete, aby čtenář byl vámi fascinován, vaším příběhem a vašimi „věcmi“, faktem zůstává, že ho vůbec nezajímáte.
    Stará se pouze o sebe. To znamená, že vše, co píšete, se vždy musí spojit s tím, jak mu můžete pomoci.

 

  1. Ještě důležitější než „ONI“ jsou jejich výsledky, které chtějí.
    Například, pokud by tento článek byl o mně a o tom, jaký jsem skvělý spisovatel, určitě byste článek nečetli, že jo? Ale když to všechno píšu pro vás a dávám přitom rady tipu, jak psát dobré články … Můžete si to přečíst i když nakonec třeba odejdete, protože to už znáte nebo víte, jak na to.

 

  1. Ale vy jste stále tady a stále čtete. A to z jednoho důvodu: Mluvím tu o výsledku, kterého chcete dosáhnout.
    V tomto případě mluvíme o tom, jak ovlivnit lidi obsahem.
    Tento obsah vede k prodejům a prodej vede zase k penězům.
    A z tohoto důvodu jste tady, ne?

 

  1. Pokud vám někdo říká, že máte hovořit o svých produktech nebo službách, formou jejich funkcí a výhod – ˃ Neposlouchejte ho. Zapomeňte na to.
    Pokud chcete skutečně prodat, musíte vašemu publiku vysvětlit, jak se vaše výhoda bezprostředně vztahuje k výsledku, kterého chce váš čtenář dosáhnout.
    Zde je příklad. Řekněme, že prodáváte webovou stránku, která zahrnujete soubor Konfigurátor Secrets 2020. Může to vypadat takto:

 

  1. ,,Web Konfigurátor Secrets 2020 přichází se souborem tlačítkového softwaru, který po zadaní tvoří doslova scénář vašeho zabezpečení! (To je Funkce). Vzali jsme osvědčené koncepty zabezpečení, vzorce, případové studie, které kdy byly vytvořeny a napsány. Osobně jsem pečlivě prošel každou z nich a vytvořil všechny kombinace „zabezpečení“. Díky tomu můžete snadno a přesně sestavit jednotlivé části ochrany pro jakýkoliv typ objektu. Kombinovat ji a dosáhnout tak kýženého výsledku za méně než jednu hodinu práce! (To je Přínos.)“

 

Osvědčený nástroj s tlačítky

byl navržen tak, aby vám pomohl rychle a snadno vytvořit zabezpečení, které potřebujete.

A to dělá celý proces psaní. Jen je mnohem jednodušší. ,,Každý prvek v souboru Konfigurátor Secrets 2020 obsahuje kompletní analýzu toho, jak byl použit a jak funguje. Můžete ho třídit a ukládat třeba do archivu.  Najdete zde řešení, která jsou nejblíže k vaší situaci. Získáte okamžitý přístup ke všemu, co je uvnitř tajných scriptů ve zlomku času.“ –˃ To je VÝSLEDEK.

Vidíte?
Jednoduché.

 

Adresa pochybnosti

Většina lidí se tento problém snaží přehlédnout. Tímto způsobem však můžete snížit odezvu nebo zničíte důvěru. Je to jako ignorovat slona v místnosti. Vy víte, že tam je, ale předstíráte, že je neviditelný. Nejlepší přístup je, možná se tomu budete divit, dát jazykový vzor. Funguje to takto:

Nejprve identifikujete hlavní oblast pochybnosti.

V tomto příkladu zůstaneme u našeho softwaru… Hlavní překážkou vašeho publika je, že si myslí, že je to příliš těžké, složité, že čtenář není odborník na bezpečnost a nezvládne to z této perspektivy. Další krok je, že tuto pochybnost zarámujete jako otázku, která by mohla znít nějak takto:

„Myslíte si, že bude těžké naučit se všechny kroky, které jsou zapotřebí ovládnout tak složitý software?“

Nyní je čas odpovědět na tuto otázku pomocí klasického „Cítit, Cítil, Našel metodu.“

Vypadá to asi takto:

„Vím přesně, jak se cítíte. Ve skutečnosti jsem se cítil stejně, když jsem začínal! A až donedávna, to bylo opravdu tvrdé učení. Ve skutečnosti to bylo horší, než si většina lidí uvědomuje! Ale před několika měsíci jsem našel jednoduchý způsob, jak si své systémy postavit rychle, 100% technicky a free.

Byl jsem schopen postavit všechno snadno a pohotově za jedno odpoledne. Ani jsem si nemusel číst návod! Ve skutečnosti nebyl k dispozici žádný software k instalaci, žádný „kód“ jakéhokoli druhu, a když o tom přemýšlím … byla to vlastně zábava!“

Řekněte jim, co mají udělat dál.

Vše, co píšete nebo publikujete, by mělo mít požadovaný konečný výsledek, který prospívá vám i vašim čtenářům. Mohlo by to být na prodej. Mohlo by to být pro sbírání emailových adres. Nebo možná jen chcete, aby vám zanechali komentář, něco na sociálních sítích. Ať je to cokoliv, musíte jim výslovně říct, co mají udělat a proč.

 

Díky za přečtení!

Upřímně,

Štěpán 

 

P.S. Pokaždé byste měli nakonec zahrnout P.S. … Dokonce i když píšete zprávu nebo článek.

Jo, jo, já vím … Váš učitel češtiny ze střední by vám řekl něco jiného. Ale nevšímejte si toho.

Zde je důvod, proč.

Spousta lidí přejede dolů na konec článku před jeho celým přečtením

a P.S. je skvělé místo, kde můžete zopakovat svůj hlavní bod.

Takže: pokud patříte k lidem (jako já), kteří sklouznou na P.S., a nepřečtou si obsah, tady zjistí, o čem to je:

  1. Skvělý způsob, jak zajistit, aby lidé četli vaše věci.
  2. Pět způsobů, jak ovlivnit vaše čtenáře a zároveň jim pomoct
Štěpán Kucharik
Podnikatel, se vzděláním v oblasti ochrany majetku a zdraví osob. Pomáhá lidem a podnikatelům proměňovat jejich domovy nebo firmy v bezpečné místo. Je internetový obchodník a konzultant internetového marketingu. Vysvětluje rozdíl mezi marketingem a prodejem. Zakladatel projektu Bezpečný domov Autor eBooku Praktický průvodce zabezpečením a dalších e-knih. Můj příběh si přečtěte zde
Komentáře