Než vám ukážu, jak prodávat váš obsah, pojďme si ukázat něco,
co vaše konkurence přehlíží. Dovolte mi, abych vám ukázal, jak psát váš obsah,
aby získal …
Podívejte se nejprve na tuto stránku.
Ignorujte na minutku tento obsah a všimněte si, jak to „působí“ na vaše oči.
Říkáte si možná, že se to snadno čte.
Má to krátké věty. A nejlepší ze všeho …
A to je opravdu důležité. Protože ať se nám to líbí nebo ne,
v dnešní rychlé době texty skenujeme. Když vaše oko poprvé
koukne na stránku, váš mozek říká: „Hele! Tohle je snadno čitelné!“
A mozek dá povel text dál prozkoumat.
Další skvělá věc, o tomto článku je, že vypráví vlastně dva příběhy najednou.
Jak?
Jednoduše.
Vyzkoušejte si to.
Přejděte nahoru na začátek článku a jen si přečtěte podtitulky.
Můžete získat kompletní „obraz“ o tom, co všechno je ukryto za tímto obsahem. Skenujete jenom podtitulky, aniž byste skutečně četli text.
Tato technika se jmenuje „duální čtenářská cesta“. Tuto techniku jsem objevil na zahraničních webech (a ještě mnohem více) u Dana Kennedyho, který ji učí.
Důvod, proč je to důležité, je, že
A je to naprosto normální.
A co je hlavní věcí, která na nás vyskočí, když opticky skenujeme obsah?
Ano je to TITULEK nebo PODNADPIS. A ten rozhodne, jestli je to pro nás zajímavé.
Takže to, co se opravdu děje, je, že
Docela hračka, že?
Vidíte, jak snadné je to číst?
A pokud právě skenujete stránku, stále budete mít představu o tom, o čem to je.
A tady je další věc, o tomto článku.
Tento článek není opravdu o „psaní článků“.
Místo toho
Konkrétněji jde o to, že ovlivňujete více lidí vytvářením obsahu, který lze snadno konzumovat.
Koneckonců, pokud ve skutečnosti lidi nečtou, co tam je, jak se mohou dozvědět o všech výhodách, které nabízíte?
Takže teď, když jsme je vtáhli do děje, aby četli, vám ukážu …
byl navržen tak, aby vám pomohl rychle a snadno vytvořit zabezpečení, které potřebujete.
A to dělá celý i proces psaní. Jen je mnohem jednodušší. ,,Každý prvek nástroje Konfigurátor 1.0 obsahuje kompletní analýzu toho, jak byl použit a jak funguje. Můžete ho třídit a ukládat třeba do archivu. Najdete zde řešení, která jsou nejblíže k vaší situaci. Získáte okamžitý přístup ke všemu, co je uvnitř tajných scriptů ve zlomku času.“ –˃ To je VÝSLEDEK.
Vidíte?
Jednoduché.
Většina lidí se tento problém snaží přehlédnout. Tímto způsobem však můžete snížit odezvu nebo zničíte důvěru. Je to jako ignorovat slona v místnosti. Vy víte, že tam je, ale předstíráte, že je neviditelný. Nejlepší přístup je, možná se tomu budete divit, dát jazykový vzor. Funguje to takto:
Nejprve identifikujete hlavní oblast pochybnosti.
V tomto příkladu zůstaneme u našeho softwaru… Hlavní překážkou vašeho publika je, že si myslí, že je to příliš těžké, složité, že čtenář není odborník na bezpečnost a nezvládne to z této perspektivy. Další krok je, že tuto pochybnost zarámujete jako otázku, která by mohla znít nějak takto:
„Myslíte si, že bude těžké naučit se všechny kroky, které jsou zapotřebí ovládnout tak složitý software?“
Nyní je čas odpovědět na tuto otázku pomocí klasického „Cítit, Cítil, Našel metodu.“
Vypadá to asi takto:
„Vím přesně, jak se cítíte. Ve skutečnosti jsem se cítil stejně, když jsem začínal! A až donedávna, to bylo opravdu tvrdé učení. Ve skutečnosti to bylo horší, než si většina lidí uvědomuje! Ale před několika měsíci jsem našel jednoduchý způsob, jak si své systémy postavit rychle, 100% technicky a free.
Byl jsem schopen postavit všechno snadno a pohotově za jedno odpoledne. Ani jsem si nemusel číst návod! Ve skutečnosti nebyl k dispozici žádný software k instalaci, žádný „kód“ jakéhokoli druhu, a když o tom přemýšlím… byla to vlastně zábava!“
Řekněte jim, co mají udělat dál.
Vše, co píšete nebo publikujete, by mělo mít požadovaný konečný výsledek, který prospívá vám i vašim čtenářům. Mohlo by to být na prodej. Mohlo by to být pro sbírání emailových adres. Nebo možná jen chcete, aby vám zanechali komentář, něco na sociálních sítích. Ať je to cokoliv, musíte jim výslovně říct, co mají udělat a proč.
Díky za přečtení!
Upřímně,
Štěpán
P.S. Pokaždé byste měli nakonec zahrnout P.S. … Dokonce i když píšete zprávu nebo článek.
Jo, jo, já vím … Váš učitel češtiny ze střední by vám řekl něco jiného. Ale nevšímejte si toho.
Zde je důvod, proč.
Spousta lidí přejede dolů na konec článku před jeho celým přečtením
a P.S. je skvělé místo, kde můžete zopakovat svůj hlavní bod.
Takže: pokud patříte k lidem (jako já), kteří sklouznou na P.S., a nepřečtou si obsah, tady zjistí, o čem to je: