Vše, co tvoříme je postaveno na nápadu

Jsem zpět. Dlouhý rok, možná dva, jsem se ladil a snažil se zorientovat v prostoru. Přece jenom jsem poslední roky čekal na nějaký impuls, na nové vzplanutí. Přepínal jsem mezi současným podnikáním, svobodou, volností, ale také přemýšlel o tom, kde je nějaká nová vize, nějaký nápad. Zda bych už konečně neměl začít něco dělat. Tam venku s lidmi v byznys světě.

Inspirovat se, vzdělávat. Posunout své podnikání někam jinam, na další level. Nápady přicházely, ale neměly takovou sílu, abych se pustil do jejich realizace. A tak jsem dobíjel dál baterky, získával novou vnitřní sílu. Odpočíval jsem a užíval všední dny.  Sledoval jsem dění v byznyse u nás i v zahraničí, ale v zákulisí jsem stále čekal, zda přijde něco nového.

Jsme v myšlenkovém podnikání

No a stalo se. Přišlo to, když to nejmíň čekáte. Na Facebooku mě oslovil můj známý, který mě položil otázku a povídal: ,,Jak si se dostal k internetovému marketingu? Sleduji tvůj facebook profil, díval jsem se na tvůj web a líbí se mi některé tvé myšlenky.“ Nejdříve mě to trochu překvapilo, protože můj facebook o online marketingu moc není.

Nějaká videa, ebook spíše pro inspiraci, pro zviditelnění nebo jak se přes sociální sítě blíže dostat k publiku. A najednou to bylo tady. Zrodila se myšlenka, nápad. Jasná věc, jasná páka. Udělat z AL-TEZA group vzdělávací prodejní milionovou firmu.

Řekl jsem si, že to vezmu jako výzvu. Vytvoř a vybuduj firmu, na kterou budeš hrdý. Firmu, která položí základy pro tvé další nápady. Rozvíjející se podnik s pevnými základy z prodeje alarmů a služeb. Posun na company, která inspiruje a bude vzorem pro stovky dalších.

Společnost, která uvnitř firemní strategie buduje nový byznys model, který bude zajišťovat příjem do budoucna. Uchop to jako případovou studii. Dej si termín, věnuj tomu třeba rok. A uvidíš, co se stane…

A teď to uvidíte i vy. Rozhodl jsem se zpřístupnit veřejnosti tuto cestu a sdílet ji s vámi. Vše už započalo. Semínko je zasazeno. Od dubna na tom pracuji. V květnu jsem připravil bod nula. V červnu makal, jak divej a v červenci zjistil, že je čas to udělat ještě jinak. A tak jsem od poloviny července začal jinak😀.

Moje hlava je naprogramovaná jinak. Důležité je mít jasno, co chcete a najít způsob, jak se tam dostat. Vytvořit plán, předělat web a užívat si celou tu cestu. Celý ten proces. A o tom je tohle dobrodružství. Nelze vydělávat 1.000 Kč za hodinu způsobem, kterým jste předtím vydělávali 100 Kč. Nelze vydělat milion způsobem, kterým jste předtím vydělávali deset tisíc.

Dobrodružná výprava za vzorcem

Je to asi největší byznys výprava, kterou teď podstupuji. Naplňuje mě touhou, radostí, zároveň závazkem pro lidi. Jen pomyšlení, co vše to může přinést, mě žene dál. Vlastně od roku 2015, kdy jsem si koupil můj první online kurz a poprvé se podíval do zákulisí online marketingu, jsem čekal na takové vzplanutí. Mít sen, touhu, zápal. Vědět, co chcete, mít motivaci a svěží myšlenky.

A teď je to tady. Tohle přátele není o prodeji alarmů. Tohle je o vaší touze, o vaší milionové říši, na které sedíte a můžete ji vytvořit. Já chci být jen inspirací, protože teď tvořím Velkou Případovou Studii a Vy můžete být u toho. Zvu vás všechny, abyste se na tuto dobrodružnou výpravu přidali.

Jaká je dnešní doba?

Teď nemám na mysli poslední měsíce. Řekl bych jedním slovem rychlá. Velmi rychlá. Pokroková v technologiích, zběsilá. Učíme se, vzděláváme, používáme nové trendy, co teď frčí ať už v životě nebo podnikání, a snažíme se je uplatnit. A jak je člověku v této době v nepřetržitém nestíhání? Špatně. Nedává to. Říkáme si: „Musím ještě udělat tohle.“ „Naučit se toto.“ „Co když to není ještě dokonalé?“ Mozek jede na plný výkon a mysl to nedává. A my jenom zběsile utíkáme a život nám proplouvá mezi prsty.

Představte si, že byste se zastavili a začali budovat byznys jinak. Práci, firmu, podnikání, produkty. Věci by se jen děly. POMALU. Krok za krokem. HOTOVO. Levá, pravá. HOTOVO. Jak vám to zní? ŠÍLENĚ? Mě ze začátku taky. Představte si každý měsíc vidět jasné kroky, které se staví jako stavebnice.

 

Vždy jen jedna věc v danou chvíli. Stanovit si cíl a ten v 30-ti denní výzvě zavést do podnikání. Vyzkoušet a teprve potom představit další krok.

Jsme v polovině roku 2020 a nikdo nemohl předvídat události, které nás v tomto roce zasáhly. Bez ohledu na to, jak to ovlivnilo vaši firmu, vaši práci.

Jedna věc je však jistá. Dnešní doba mě dala víc. Dala mi příležitost dělat věci jinak. Úspěch je založen na tom, jak dobře funguje váš marketing, aby vám přinesl nové zákazníky. Není to o tom vytvářet reklamy, které budou lidé pasivně sledovat. Jde o vytváření nástrojů, které lidi přinutí jednat.

VŠECHNO TO ZAČÍNÁ NÁPADEM, MYŠLENKOU.  Pokud vám to dává smysl a chcete být u toho, můžete:

STARTUJEME 🚀🚀🚀

 

Štěpán Kucharik
Podnikatel, se vzděláním v oblasti ochrany majetku a zdraví osob. Pomáhá lidem a podnikatelům proměňovat jejich domovy nebo firmy v bezpečné místo. Je internetový obchodník a konzultant internetového marketingu. Vysvětluje rozdíl mezi marketingem a prodejem. Zakladatel projektu Bezpečný domov Autor eBooku Praktický průvodce zabezpečením a dalších e-knih. Můj příběh si přečtěte zde
Komentáře