Tři důvody, proč byste tohle neměli číst.

Na webových stránkách miluji stránky typu „O mně, O nás“, protože je napsaná třetí osobou (v tom lepším případě) … i když ji obvykle píše majitel stránek. V poslední době sleduji veškeré dění ohledně marketingu, prezentace firem na internetu a sleduji hlavně mou konkurenci a obor. Proč?  Protože je skvělé vidět, jak 90 % firem používá na webových stránkách v záložce O NÁS, O MNĚ firemní vizitku.

Je to i váš případ?

Je váš web o vás, o vašich produktech nebo pro lidi? Umí váš web řešit problém zákazníka, který přišel hledat řešení? Nebo nalézá informace typu: Vznikli jsme před x lety. Klademe důraz na kvalitu našich …. . V roce x jsme se dostali do podvědomí veřejnosti. Jsme spolehlivým dodavatelem produktů/služeb …. Naše produkty/produkt x jsou nejlepší. Nebo chce co nejvíce prodat a nemá chuť řešit nějakou psychologii vašeho zákazníka.

Psal jsem o sobě ve třetí osobě.

<< Není to už firemní vizitka, ale není to ani ta pravá prezentace >>, jak se představit zákazníkům, kdo jsem a co dělám. Pokusil jsem se o něco chytřejšího. Rychle jsem opustil tento přístup a zkusil napsat tuto stránku formou, jako by to byl dopis příteli. COŽ V MNOHA OHLEDECH JE.

Mimochodem, co chcete vědět?

Je mi 56 let. Bydlím v Novém Strašecí se svou ženou Zorkou. Mám dvě děti. Tedy jednu dospělou, skvělou dceru a kámoše psa Montyho. Usuzuji, že toto není druh informací, který hledáte. Pravděpodobně se divíte a říkáte si: ,,Je tenhle chlap hoden, aby plýtval mým časem a pozorností?“ Pro mnoho čtenářů odpověď zní NE. A tady máte

důvod PROČ:

Nevím, ale z nějakého důvodu, si lidé myslí, že nabízet své služby dnes online na internetu = rychle zbohatnout. Chápu to. Mě od roku 2009 internet přitahoval taky (později více ). Myslel jsem si, že to budou snadno vydělané peníze a že každý den budu mít tisíce, které mě bude vydělávat autopilot. Mám příjmy, z nichž některé přicházejí každý den i na autopilota.

Ale nejsou to snadné peníze.  Je za tím hodně práce, úsilí a hlavně vytrvalosti. A stále to vyžaduje práci, aby to fungovalo. Občas přijde pád, ale člověk se musí poučit z chyb, změnit to, co nefungovalo, ale HLAVNĚ VYTRVAT A NEVZDAT TO. Takže pokud nejste připraveni zavázat se a dát do toho desetkrát větší úsilí a něco pro to udělat, nemůžu vám pomoci.

2. Ne, neprodávám reklamu.

A to je důvod proč to říkám. Začněte tím, že se podívejte králičím otvorem na „Internetový marketing“, a uvidíte všechny druhy reklam a článků o tom, jak zbohatnout. Pravděpodobně tím, že ostatní lidé budou propagovat váš produkt. Nebo abyste zjistili, jaké jsou mezery na trhu pro hraní hry internetový marketing, které je třeba chytit a začít aplikovat.  Jak prodávat váš produkt/službu a mnoho dalšího.

Funguje z toho něco?

Pravděpodobně ano. Z krátkodobého hlediska. Pokud se spolehnete na tohle, máte tok příjmu na krátkou dobu. A to je ztráta času. Pokud chcete ztrácet čas, podívejte se na film, to je zábavnější. Je důležité pochopit, co vám říkám. Můžu vám pomoci, dokážu to, ale odmítám to. Proč?  Protože pokud slyším někoho se ptát, jaký je nejsnadnější způsob prodeje na internetu... a už jsem se s tím setkal, že lidé nechtějí investovat do dlouhodobého úspěchu a růstu firmy. Nemohu pomoci.

3. Prodej na internetu je tvrdá práce.

Ano je, ačkoli se to nezdá. Ale když vše dostanete do připraveného systému, může to být přesně tak, jak jste si představovali. Mít pasivní příjem a peníze i když třeba spíte. 

 

Pořád jste ještě tady a čtete tyto řádky?

Tady je to, co ode mě můžete očekávat. << Akční strategie a návody, které můžete použít zdarma >>. Za nimi bude obvykle následovat prodej. Ano, právě jsem vám řekl, že budete ode mě také dostávat prodejní emaily, prodejní kampaně. Proč vám to říkám? Jsem podnikatel markeťák a vydělávám peníze prodejem věcí. Občas se vám pokusím něco prodat. Ale dříve, než se tak stane, budu vám předávat cenné strategie, obsah, taktiky, které můžete vyzkoušet a použít ZDARMA.

Myšlenka je taková, že si nakonec řeknete: ,,Člověče, tohle má hlavu a patu tyhle věci mě pomohli. Myslím, že zkusím i placené produkty.“ Docela jednoduché že? Funguje to jako kouzlo. Předveďte vašemu publiku, že o ně upřímně stojíte, že jim dovedete pomoci a pomozte jim. Pokud se obsah z mých bezplatných materiálů bude líbit, pravděpodobně se vám bude líbit i obsah placený. A nakonec si koupíte i fyzický produkt pro vás navržený (bezpečnostní systém, marketingový plán nebo dlouhodobou spolupráci), což je můj cíl.

A pokud ne, nic se nestane a i to je v pořádku.

Závěr:

Podívejte se, jestli je váš web na první pohled jednoduchý a přehledný. Mějte tam jen to, co je opravdu důležité. Web, který je přehlcen obsahem, působí složitě a vysílá do podvědomí návštěvníka zprávu, že tady bude určitě všechno složité.

Lidi si na váš web přišli vyřešit problém, tak jim nabídněte řešení. Nepřišli si tam číst, přišli tam nakoupit, tak jim to usnadněte. Važte si jejich času, že chtějí nakoupit zrovna u vás.

Děkuji za přečtení

Upřímně             Štefan

PS: A opět naše známé PS, kde můžete zopakovat svůj hlavní bod.Takže: pokud patříte k lidem (jako já), kteří sklouznou na P.S., a nepřečtou si obsah, tady zjistí, o čem to je:

1.Tři důvody, proč byste to neměli číst.
2.Váš příběh a proč je tak důležitý
3.Neprodávám reklamu
4.Prodej na internetu je tvrdá práce, ale mohu vám pomoct